Pikakysely

Mäntyharjun Kansallisseura ry.
52701 MÄNTYHARJU

Uutiset

17.4.2024Kunnanhallituksen kokousLue lisää »4.9.2021Markku Häkkänen Mäntyharjun valtuuston johtoonLue lisää »17.7.2021Kokoomuksen asema vahvistui: Kunnanvaltuuston ja sivistyslautakunnan johtoonLue lisää »

Jarkko Turkki 86

Palvelupäällikkö, ICT-asiantuntija

jarkko.turkki@gmail.com

www.facebook.com/jarkkovaltuustoon

Rehellinen ja suorapuheinen

Aidosti kuntalaisen puolesta

Olen kuntasektorin toiminnan ammattilainen. Työssäni kierrän Etelä-Savossa ja Etelä-Karjalassa analysoimassa ja tehostamassa kuntien toimintaa viimeisintä teknoloiaa hyödyntäen. Aiemmin toimin vuosina 2000-2011 Mäntyharjun kunnassa, viimeiset kolme vuotta tietohallintopäällikkönä.

Koulutukseltani olen tietoliikenntekniikan insinööri. Tällä hetkellä opiskelen Jyväskylän ammattikorkeakoulussa johtamisen opintoja ylemmässä ammattikorkeakoulussa. Opiskelen työni ohessa ja tavoitteenani on valmistua ensi vuoden lopussa.

Asun haja-asutusaluella Varpasen kylässä lasteni ja vaimoni kanssa.Perhe ja perinteet luonnon lisäksi ovat minulle erittäin tärkeitä asioita. Lapsemme käyvät Varpasen kyläkoulua, joka on toivottavasti mahdollista säilyttää vielä vuosia.

Olen kymmenien harrastusten mies, harrastan mm. radio-ohjattavia autoja, metallinpaljastimella vanhojen rahojen ja esineiden etsintää, marjastamista, sienestämistä, kalastamista ja erityisesti rakastan moottoriurheilua. Moottoripyörät ja mönkijät ovat myös laitteita, joiden parissa vietän aikaani.

Luonteeltani olen analyyttinen ja aikaansaava persoona. Olen hyvin määrätietoinen ja yhteistyökykyinen. Sitoutumiseni Mäntyharjuun on vahva. Olen syntyperäinen mäntyharjulainen ja toiveenani on viettää loppuelämäni Mäntyharjussa. Haluan osaltani olla varmistamassa kuntamme elinvoimaisuutta ja luoda uusia työpaikkoja ja yrityksiä Mäntyharjuun.

Pitkäjänteinen avoin politiikka ja yritysen mahdollisuuksien tukeminen ovat seuraavalla vaalikaudella vaalimiani asioita. Osaltani pidän huolen tasa-arvoisten ja laadukkaiden lähipalveluiden takaamisesa rakenteita uudistamalla ja panostamalla elinkeinopolitiikkaan. Kaikilla tulee olla oikeus laadukkaasen tasa-arvoiseen teveydenhuoltoon, olit sitten nuori tai vanha, yrittäjä tai työtön. Erittäin tärkeää on myös osaltani kunnan talouden tasapainottaminen ja tasapainon säilyttäminen tulevina vaikeina vuosina.

Rakastan Mäntyharjua ja olen valmis jakamaan osaamiseni Mäntyharjun puolesta- meidän kaikkien puolesta.Muut tekevät mitä osaavat, minä teen sen mitä haluan osata.