Pikakysely

Mäntyharjun Kansallisseura ry.
52701 MÄNTYHARJU

Uutiset

17.4.2024Kunnanhallituksen kokousLue lisää »4.9.2021Markku Häkkänen Mäntyharjun valtuuston johtoonLue lisää »17.7.2021Kokoomuksen asema vahvistui: Kunnanvaltuuston ja sivistyslautakunnan johtoonLue lisää »

Liisa Torniainen 85

Sairaanhoitaja

liisa.torniainen(at)mantyharju.fi

044 7707269, 040 5409687

Mäntyharjun kunnanvaltuuston jäsen

Mäntyharjun kunnanhallituksen jäsen

Olen sairaanhoitaja, 59v ja naimisissa. Kaksi aikuista lasta ja kaksi lastenlasta, joa ovat suuri ilonaihe. Asun Niinimäen kylässä, Toivolan suunnalla.

Viime vuosituhannella opiskelin aikuisena uuden ammatin ja lypsykarjasta luovuttiin meidän tilalla. Työni on nyt terveyskeskuksen vuodeosastolla, joten vanhustenhuolto on tuttuakin tutumpaa.

Harrastan kaikenlaista,melkein voisi luetella helpommin ne asiat, joia en olisi kokeillut. Kansalaisiopiston piiressä olen käynyt opiston alusta lähtien. Tällä hetkellä käsityöpiirissä ja jumpassa omalla kylällä. Nyt pyöräily on melkein pakkomielle aina kun se on mahdollista. Talkoisiin on myös kiva päästä yhdessä puuhailemaan muiden kyläläisten kanssa. Sudokuihin on syntynyt pieni riippuvuus.

Seurakunnan luottamustoimissa olen ollut mukana useamman kauden eri aloilla. Olen kunnanvaltuustossa ja kunnanhallituksessa toista kautta. Yhteiskunnalliset asiat ja oman kunnan itsenäinen tulevaisuus kiinnostavat edelleen.